איך לארח מסיבת קעקועים מדהימה

איך לארח מסיבת קעקועים מדהימה

עורכים מסיבה לילדים או נוער ומחפשים כמה רעיונות יצירתיים שיהפכו את המסיבה למדהימה? יש לנו כמה רעיונות בשבילכםן. אז הנה איך לארח מסיבת קעקועים בלתי נשכחת שכולם יתלהבו ממנה!

מפגשים חברתיים הם הזדמנות נהדרת לילדים ונוער להתרועע וליצור קשרים חברתיים חזקים יותר. ארגון מסיבת יום הולדת או כל אירוע חגיגי אחר יוצר סביבה מהנה ובטוחה, החשובה על-מנת לעודד אותם לחקור סיטואציות חברתיות חדשות. 

אז איך עושים את זה?

קודם כל, כדאי לבחור נושא למסיבה, נושא שכל המשתתפים מכירים ואוהבים. נושא משותף לכולם יעזור להכניס את כולם לעניינים ויקבע את הטון של המסיבה: הנושא יכול להיות נוכח בקישוטים, בתלבושות, במשחקים, בכלי אוכל ובמבחר רחב של קעקועים זמניים.

קעקועים זמניים במסיבה הם כיף גדול! ילדים אוהבים להשוויץ בהם והם נשארים עליהם למספר ימים נוספים, כמזכרת מתוקה מהמסיבה שהיו בה. זוהי גם דרך מצוינת עבור ילדים ביישנים להרגיש בנוח ולפתח שיחה עם ילדים אחרים על סמך החיבה לקעקועים והסמלים.

סוגי קעקועים זמניים: 

לאחר שבחרתם את נושא המסיבה, ולפני שאתם קונים את הקעקועים, הנה כמה מילים על הסוגים השונים הקיימים של קעקועים זמניים. יש 3 סוגים נפוצים לילדים:  קעקועי מדבקה/קעקועי מים, קעקועי חינה וקעקועי איירבראש. ההבדל העיקרי ביניהם הוא במשך הזמן שלוקח לשים אותם וכמה זמן הם נשארים על העור. 

 קעקועי מדבקה / קעקועי מים:

קעקועי מים הם הקעקועים נפוצים והקלים ביותר לשימוש. לוחצים את הקעקוע על העור, מרטיבים אותו,  והקעקוע נדבק לעור בקלות. קעקועי מדבקה מחזיקים מעמד בין 3-7 ימים בממוצע, אינם רעילים (NON_TOXIC) ובטוחים לחלוטין לשימוש על העור. עמידים במקלחת ובים. קעקועי מדבקה מגיעים במבחר מדהים של עיצובים וסגנונות, מותאמים לכל גיל וסגנון אישי.

קעקועי נצנצים:

קעקועי נצנצים מגיעים במגוון שבלונות ונצנים בצבעים שונים.  הם מעט יותר מורכבים ליישום על העור, ומחזיקים מעמד יום-יומיים. 

 קעקועי חינה:

כמו קעקועי נצנצים, גם קעקועי החינה מגיעים במגוון שבלונות, בנוסף לאפשרות של ציור חופשי ביד ע"י אמני חינה. היתרון העיקרי של קעקועי חינה הוא שהם יחזיקו מעמד זמן רב יותר (עד שבועיים או שלושה), אולם הם אינם בטוחים לשימוש ויכולים לגרום לגירויים וריאקציות אלרגיות בעור, ולכן איננו ממליצים עליהם.

 מסיבת זוהרים בחושך Glow In The Dark 

מסיבות ואקססוריז זוהרים בחושך קיימים כבר זמן מה. אבל האם ידעתםן שקיימים קעקועים זמניים זוהרים בחושך?

באמצעות דיו פלורסנטי, הקעקועים ה"טעונים" שומרים על אפקט זוהר למשך כדקה לאחר כיבוי האורות. הם בטוחים לחלוטין לשימוש ויהפנטו את הילדים. הציבו מנורת אולטרה סגול ליד עמדת הקעקועים, כך שהמשתתפים יוכלו "לטעון" את הקעקוע הזרחני במהירות, וייהנו מהאפקט המרהיב של הקעקועים הזורחים בחושך.

 

רעיונות לנושא מסיבה

בכל הנוגע לנושא, כדאי להקדיש רגע ולהתחבר לראש של הילדים ועולם התוכן שלהם כרגע: האם הם אוהבים סיפורים על פיראטים או מתעניינים בדינוזאורים או בחלל החיצון? או שאולי הם בכלל בעניין של יצורים קסומים כמו פיות וחדי קרן? כל ילד הוא כמו עולם תוכן שלם משל עצמו, הנה כמה רעיונות שאולי לא חשבתם עליהם:

 

כוכבי רוק

לילדים ולכוכבי רוק יש הרבה במשותף: הם רועשים, אנרגטיים ואוהבים להיות במרכז תשומת הלב. להיות כוכב רוק לילה אחד, עם זרועות מכוסות בקעקועים זה החלום של כל ילד ובן נוער.

כדי להניע את המסיבה, בחרו כמה עיצובים של שרוולי קעקועים מהחנות שלנו, בנוסף לקעקועי ורדים, גולגלות ודרקונים,והציכו על השולחן בכניסה למסיבה. ברגע שכולם מוכנים ומקועקעים אתם יכולים לעוף על סשן קריוקי בסגנון רוק כבד, או לתת לילדים ליצור ולהציג להיטים משל עצמם! 

מפרץ הפיראטים

כולם אוהבים שודדי ים! ההרפתקאה, המסתורין, השלל! אם יש דבר אחד שהפעיל את דמיונם של ילדים מאז ומתמיד, הרי הם הפיראטים. צרו משחק של חפש את המטמון או כבוש את הדגל, והשתמשו בקעקועים זמניים כחלק מהתחפושות או הרמזים, או כפרס! שודדי ים, עוגנים, תמנונים, ספינות מפרש, תוכים וגולגלות הם רק חלק מהאפשרויות. 

החלל החיצון

חלליות ורקטות, כוכבי לכת, עבמים, רובי לייזר וכוכב השביט! אם הילדים שלכם מתים עליהם, למה שלא תארגנו מסיבת הרפתאות בחלל החיצון? הכינו עמדה עם מבחר קעקועים זמניים בנושא החלל, קשטו את החדר עם כוכבי לכת צבעוניים ויש לכם מסיבה!  

הרפתקאות בספארי

ממלכת החיות היא אחד מהנושאים החביבים ביותר על ילדים: מאריה שואג ועד לציפור שיר, ילדים אוהבים חיות. קל לארגן מסיבת יום הולדת בנושא חיות - ביחרו קעקועי חיות שונים מהמבחר שלנו (יש לנו חיות לכל הגילאים, צבעוני וגם שחור), והציגו אותם על שולחן עם מפה יפה בצבעי חום וירוק, והשלימו את האווירה עם מפיות וכלי אוכל בסגנון ספארי.

×