איך לעשות סטיילינג לקעקועים זמניים למבוגרים

איך לעשות סטיילינג לקעקועים זמניים למבוגרים

מחפשים השראה לקעקוע הבא שלכםן? רוצים לדעת מה הקעקועים הזמניים הכי מגניבים? קעקועים זמניים למבוגרים הפכו לטרנד חם בשנים האחרונות (תיכף נסביר למה), ורצינו להציע לכםן כמה דרכים יצירתיות איך לסגנן את הקעקעים שלכם

אם אתם מופתעים לשמוע אותנו ממליצים על קעקועים זמניים לאנשים מעל גיל 18, אל תהיו. בזמנים אלו העולם עובר תהליך של חשיבה מחודשת המשנה את הגישה שלנו לאופנה, מגדר ומותגים חברתיים. קעקועים זמניים הפכו לבחירה מובילה לא רק עבור הנוער אלא עבור אלה הצעירים לנצח בנפשם. יתרה מכך, אנשים רבים לא רוצים לקבל החלטות ארוכות טווח כמו קעקועים ולכן קעקועים זמניים למבוגרים הם הפתרון המושלם עבורם!

קעקועים זמניים הם ... זמניים. העיצובים שלנו נמשכים כ-3 ימים ומיועדים לכל אלה שמפרעים יצירתיות, חוששים ממחויבות, או מרגישים שקעקוע אמיתי לא יתאים לסגנון החיים שלהם.

קעקועים זמניים למבוגרים הם אקססורי רב-שימושי, אותו ניתן להחליף בקלות ובמהירות, ולהתאים לכל אאוטפיט או אירוע מיוחד. אם מדובר באירוע התרמה או תלבושת לפסטיבל - קעקועים זמניים הם וורסטיליים ויכולים להתאים את עצמם לכל סגנון. הצצה קצרה בעמודי האינסטגרם של סלבריטיז רבים, בארץ ובחול, תגלה לכם שגם הם כבר בניין ואפילו מובילים את הטרנד, עם צילומי קעקועים מדהימים, רבים מהם זמניים…!

סטיילינג לקעקועים זמניים:

עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות בכל הנוגע למיקום קעקוע, עיצוב וסגנון, בהחלט נדרש צוות מומחים מיומן כדי לעשות את זה נכון… :) אז, בין אם אתםן טירוני קעקועים זמניים, או סתם בא לכםן להוסיף כמה תמונות מיוחדות לעמוד האינסטגרם שלכם - הנה כמה טיפים שימושיים:

בעבר, העיצובים של קעקועים זמניים כיוונו בעיקר לציורים מצחיקים שילדים אוהבים. אולם כיום היוצרות התהפכו ומקעקעים ומעצבים רבים מאמצים בחום את הקעקועים הזמניים ואף יוצרים עיצובים משלהם.

רוצה לקבל את העסקה האמיתית ולא בטוח עד כמה זה ישתלב עם הבגדים, התכשיטים וסגנון החיים שלך בכלל? אז ריצת מבחן היא בדיוק מה שאתה צריך כדי לבדוק אם אתה אוהב את זה או לא.

5 דרכים לסטייל מושלם עם קעקועים זמניים למבוגרים:

  1. לוק פסטיבלים - בא לך על לוק הורס לפסטיבל הבא אבל אין לך השראה? אין כמו לחגוג בסטייל עם קעקוע זמני יפהפה שמושך אליו את תשומת הלב. חוץ מקעקועים זמניים שחורים וצבעוניים, יש לנו גם קעקועים זמניים מטאליים, שנראים ממש כמו תכשיטי גוף (מזהב או מכסף), שיסובבו אחריהם ראשים ברחוב. אקסטרה בלינג בסגנון בוהו שיתאים בצורה מושלמת לכל סוג של מסיבת חוף או פסטיבל, אפילו קואצ'לה או ברנינג מן!
  2. קישוט למסיבות - מתכוננים לערוך מסיבה, ואתם רוצים להפוך אותה לבלתי נשכחת עבור כל המוזמנים? השתמשו בקעקועים זמניים כדי ליצור אווירה המשקפת את נושא האירוע. ניתן להדביק את הקעקועים על כוסות וכלים שונים במסיבה (כוסות וצלחות פלסטיק או זכוכית, כדים, מעמדי מפיות וכו), ואפילו כחותמת למעטפות ההזמנה שלכם. וכמובן - אם אתם מרגישים נדיבים במיוחד - העניקו לאורחים שלכם קעקועים זמניים במתנה למזכרת מהאירוע.
  3. כאלטרנטיבה לציור פנים - ציורי פנים הם פעילות מהנה מאוד עבור ילדים ומבוגרים כאחד, ואם אתם מתכוננים לפורים או פסטיבל, למה לא להחליף את ציור הפנים המבולגן והמלכלך בקעקוע פנים מהמם?
  4. כאמירה אופנתית - בחרו בורדים אדומים למראה קלאסי או את הדוגמא הזו של שושנים וגולגלות למראה בסגנון רוק כבד/הבי מטאל. השתמשו בקעקועים הזמניים שלנו כדי ליצור סגנון אחר בכל יום!
  5. כדי להרשים את הדייט שלך - בעידן הטינדר וההיכרויות המהירות של היום, קעקוע קטן יכול לעשות רושם ראשוני גדול! אז אם את/ה יוצא/ת לפגישה ראשונה חשוב, למה לא לתת לסגנון שלך לדבר בעד עצמו? כל קעקוע הוא כמו יצירת אמנות זמנית אותה אנו לובשים על גופינו, ובכך מבטאים את הסגנון הייחודי שלנו. 

כפי שאמרנו בתחילת מאמר זה, קעקועים זמניים לא רק יעזרו לך להיות ולהרגיש יותר מסוגנן. הם יכולים להפוך לדרך לבטא ולהנות, ללא קשר לאירוע.

החלק הכי טוב בשינויים שאנחנו עוברים כחברה הוא שאנשים מעזים לאתגר ולהשתחרר מהסטטוס קוו יותר ויותר. תעז לעורר השראה באחרים ותמשיך בכיף!

×